Home / Com és l’AMPA?

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes fonamenta la seva raó de ser en la de contribuir a la millora de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles al llarg de la seva estada escolar a l’Institut Montserrat.

L’Assemblea General de l’AMPA és l’òrgan suprem de l’associació, es reuneix dos cops l’any i té com a funció principal elegir la Junta Directiva que la representarà i que és qui porta endavant les activitats de l’AMPA durant tot l’any.  La Junta Directiva és l’òrgan executiu, els seus càrrecs són voluntaris i no remunerats i qualsevol pare, mare o responsable de l’alumne pot accedir-hi per a formar part.

Qualsevol iniciativa que pugui engegar l’AMPA necessita del voluntariat per a fer-la possible. Per aquesta raó, des d’aquí volem encoratjar-vos a participar de les activitats que fem, ja sigui venint a les reunions de la Junta que fem cada mes: per a donar el vostre punt de vista, fer propostes o oferir el vostre ajut per tirar endavant els projectes de les comissions.  Aquesta col·laboració pot ser indefinida o puntual. No existeix cap obligació vinculant; l’únic compromís es oferir una feina ben feta i amb sentit d’equip, en benefici dels alumnes.

nova-estructura-ampa

Per a més informació i oferir la vostra col·laboració escriviu a : info@ampamontserrat.cat